Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Janne - 7 oktober 2010 16:20

I dag inledde jag min andra fasteperiod denna vecka. Det började i tisdags med att jag skulle till labb och ta prover. Kom dit straxt efter åtta men då var det redan fullt i väntrummet, skulle säkert ta en timma innan det var min tur.

Otur alltså, det var bara att vända och fortsätta med jobbet.


I dag gjorde jag ett nytt försök, men pallrade mej dit redan 07,10 med gott resultat. Jag var först på plan. Väntade i tjugo min tills de öppnade. Proverna var tagna på fem min, och för det skulle man vara tvungen att gå hungrig i flera timmar. Skandal tycker jag, det är ju bara att tala om vad man ätit på morgonen. Alltså, man säger bara att man stoppat i sej ”två limpmackor med ost och en balja lut”

så får de dra av det från provsvaren, svårare än så är det ju inte. Men allt ska ju krånglas till så förbenat nu för tiden, bara för ett körkort.


Annat var det förr i tiden.

Jag hörde om en kille som skulle köra upp för ett antal år sedan. Han fick köra två varv runt ett torg, medan besiktningsmannen stod på en trappa och tittade på. Han blev godkänd med en gång, och sedermera en känd rallyförare.


Ha de, vi hörs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards