Arbetsläger 3:51

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

Tele2 Connect.

Av Janne - 1 januari 2011 17:25

VILKET JÄVLA SKIT. Den förbannade säljaren sa att de hade den bästa täckningen, vilket jädrans skitsnack. Har försökt sedan i går att få in ett inlägg, men när jag kommer halvvägs så bryts uppkopplingen varenda gång.

Jag vill inte vara TELE2- kund längre. Har varit strul hela tiden och nu är måttet rågat, hjälp mej härifrån.


Janne.


 
 
Ingen bild

syrran

2 januari 2011 16:53

Grattis Lillebror.
Borde ha varnat dig bättre. Dom är helt hopplösa och när man vill bli av med dom så får man ringa, stå i telefon kö, skriva, blir lovad avslut, men nej det upphör inte och dessutom: Sa dom upp mitt telia abbonemang utan mitt medgivande så plötsligt hade jag inte det heller och skulle få vänta i tre månader på att kopplas in igen men som tur var så var Telia hyggliga nog att hjälpa mig så det tog bara en månad. Har dessutom pratat med en som sålde Tele 2 och gav upp pga allt strul. Så försök att göra dig av med skiten så fort som möjligt. Ett råd i alla välmening från stora syster. Hälsa familjen

 
Ingen bild

Ekskan

3 januari 2011 15:41

God fortsättning på det nya året!!
Jaaa där ser man.....Ber att få rekommendera telia ;-))

 
Ingen bild

Tele2

4 januari 2011 14:09

Hej Arbetsläger 3:51,

Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det att fungera för dig. Vi rekommenderar att du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig på michaela.lindell@tele2.com.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

 
Ingen bild

Trötter

22 september 2011 20:29

Vilket briljant förslag att man ska gå in på deras webbsida och ladda ner deras felsökningsprogram -- när problemet är att man inte kommer ut på nätet!! Jag har just suttit och försökt hjälpa min svärmor att komma igång med sitt Tele2 Connect, men det händer absolut ingenting. Värdelöst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Janne - 17 september 2022 18:15

Nu har det kommit ett antal kraftiga regnskurar i några dagar. Marken är mättad och det forsar vatten i de gamla spåren efter skogsmaskinerna som härjade här för något år sedan. Jag har tömt regnmätaren så många gånger att jag glömt hur mycket ...

Av Janne - 31 augusti 2022 14:46

Idag vräker regnet ner utanför vårt fönster. Det är den sista dagen på årets sista sommarmånad, och hösten verkar redan ha gjort sitt intåg. Visserligen behöver vi regn, men man tänker ju som vanligt. Varför ska regnet komma just idag, kan det inte r...

Av Janne - 9 april 2022 17:00

I slutet på Mars hade all snö försvunnit, det började torka upp i skog och mark, solen värmde mot husväggar, blåsippor och tussilago stack upp lite här och var på tomten. Veden som vi fått hämta på min kusins mark var kapad och klyven samt förp...

Av Janne - 8 mars 2022 17:12

Nu är sportlovet över och vi har haft förmånen att ha två av våra döttrar med familj på besök i några dagar. Vädret har varit på topp, solsken varje dag med vårkänsla i luften. Vi har tagit flera promenader på isiga stigar och vägar men gud ske...

Av Janne - 16 februari 2022 15:30

I måndags inföll ju denna dag och förr i världen när vi alla bodde i Väsby brukade jag leverera en bukett tulpaner till våra älskade döttrar. Men sedan några år tillbaka är vi ju nu utspridda lite här och var så Hustrun tyckte att jag kunde ju ge d...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards