Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Janne - 5 oktober 2015 23:03

Solen värmer på dagarna och luften känns klar och kall, det är höst och

alla trädgårdsmöbler skall in under tak, båtar skall dras upp för att täckas,

och rabatter skall färdigställas inför vinter, ja det är ett jädrans tråkigt

jobb som väntar men så här är det ju varje höst.

 


Hustrun jobbade på bra i helgen med sina rabatter, rensade och klippte ner

men mycket återstår fortfarande. Själv lyckades jag med att sätta upp ett

innertak i vårt blivande gästrum i förra veckan och detta tyder ju på att jag börjar

friskna till i min högerarm. Hustrun har nu målat väggarna så förhoppningsvis

skall golvet komma på plats snart.

 


 


Men allt är inte bara slit och släp här i paradiset vi unnar oss en hel del trevliga

pauser också med lite fika i solens sken......

 


samt ett glas rött efter dagens slut.

 


En promenad i skogen för att plocka lite svamp är inte heller fel.

   


I går blev det även ett bastubad med dopp i havet när solen spred ett

fantastiskt ljus över himlen.    


I morgon är det dags att besöka min sjukgymnast igen, och det passar alldeles utmärkt

då material måste inhandlas inför fortsatt byggande.


Ha de, vi hörs.





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards