Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Janne - 28 oktober 2015 10:23

Efter ett litet uppehåll är jag nu tillbaka efter en liten malör

när jag styv i korken trodde att jag kunde reparera maskineriet

på datorn på egen hand, men ack vad det sket sej.

Min svärson Eddie fick tydligen lägga ner en hel del krut på att få igång

fanskapet igen, men nu är jag igång och med stränga förhållningsorder

om att inte försöka åtgärda något själv i fortsättningen.


Dagarna har lunkat på som vanligt, ibland jobbar jag på mina projekt

och ibland blir det en tur med båten som avkoppling.

     


Förra helgen tillbringade jag i Väsby hos min lilla Hustru, vi var barnvakt

till Wilda och Alma och passade även på att bjuda över Sofia på en middag

tillsammans med sina små telningar.

 


På söndagen tog vi en prommenad vid Sättra Gård.

     


Nu har jag varit hemma i Väsby men återvände till Paradiset redan

i går förmiddag och då tillsammans med två av våra ättlingar

nämligen Ella och Ville som ska försöka bringa lite ordning på Morfar.

Det blev en liten kvällspromenad för att barnen skulle få springa av sej

lite efter bilresan.

           


Vi har även lyckats sälja vår gamla bil och skaffat ett nytt exemplar av

det världsberömda märket KIA. Nu skall denna bil utrustas med en dragkrok

så undertecknad kan forsla hem mera material till byggandet.


I dag vaknade vi till ett ytterst fint väder, solen sken på ett spegelblankt vatten,

vi har nu ätit en enkel frukost och skall försöka spendera dagen utomhus i solen.

 


Ha de, vi hörs.







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards