Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Janne - 25 april 2014 15:38

Vilken underbar morgon, gick upp vid sjutiden och åt frukost.

Solen sken och det var bara några krusningar på vattnet, det var

tyst och stilla sånär som på småfåglarna och några

Tärnor som tjattrade på Söderängshällan.

Själv satt jag och njöt av härligheten och beskådade några

Skator som tycktes ha fullt sjå med att reparera sina bon.

 


Städade ur Brygghuset på förmiddagen och passade även på

att ta min förmiddagsfika på nämnda plats. Det var riktigt skönt

i solvärmen fast det bara är tidig vår.

 



   



Mitt på dagen fick vi äntligen vårt jordlass. Har redan börjat att

fördela ut lite på väl valda platser. Blir nog till att fortsätta kärra i

helgen så man får lite motion och träningsvärk.

 


 


Vår Kejsarkrona växer och luktar och inga Rådjur har synts till.

 


Snart skall jag åka och hämta lila Hustrun som förhoppningsvis

ämnar att anlända till Älmsta inom kort.

Där blir det en gemensam handling inför helgen innan vi fortsätter

ut till Paradiset.


Ha de, vi hörs.







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards