Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Janne - 5 april 2011 15:50

I Söndags packade vi ihop tidigt för att åka hem och fira Wilda. Det blev ett traditionellt firande med kaffe och hemmagjord tårta, paketöppning och naturligtvis fiskdamm.


 


 


 

Full fart, synd det inte var en "tandem".

 

  

Alma var lite trött i början.

 

 

 

Senare på kvällen var vi bjudna på en jättegod middag hos Maria och Edddie. Innan vi åkte hem satte Maria in en annons på Annexet, och uppdaterade hemsidan. När vi kom hem satte vi oss för att titta på MM.

Efter bara en kvart ringer telefonen och jag svarar.

”Jag ska köpa huset” säger en röst på knagglig svenska.

Ursäkta säger jag.

Jag ska köpa huset, upprepar rösten.

Vilket hus, undrade jag.

Huset som är i annonsen, säger rösten.

Det huset skall hyras ut och inte säljas.

Men jag kan köpa det, säger rösten igen.

Då kan jag meddela att huset inte är till salu,

och så får jag tacka för visat intresse, sa jag och lade på luren.

Störa mitt i programmet, det tycker vi inte om.


Ha de, vi hörs.


 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards