Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Janne - 26 mars 2012 12:10

I dag var det den första arbetsdagen med sommartid, och herre gud vad svart set var

när man åkte iväg. Konstigt att en timma gör så mycket. Jag gjorde i alla fall inte bort mej

i dag som jag gjorde i höstas när min stackars jobbarkompis blev väckt en timma för tidigt.


Helgen har jag tillbringat i hemmets lugna vrå tillsammans med min äkta hälft.

Juni och jag kom tillbaka från landet redan på fredag eftermiddag efter två härliga dagar,

och det har fungerat otroligt bra att vara sjukvårdare. Jag tror till och med att patienten

var nöjd med tillvaron. Fredagen var betydligt svalare med soldis och en något kylig

vind men stod man i lä var det helt ok. Vi var ju tvungna att vara ute lite även på fredagen

så jag passade på att klippa äppelträden och Juni plockade kvistar som ramlade bredvid kärran.

Det vi dock glömde var att plocka med oss lite blåsippor när vi åkte hem, men Juni tyckte att

hon och jag skulle smyga iväg och plocka lite i påsk när de kommer ut.


 

Frukost fredag morgon. En lite trött tjej.

 

  

Spel med egna påhittade regler. 

 

  

Juni plåtar Morfar.

 

  

 

Ha de, vi hörs.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards