Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Janne - 13 januari 2014 11:12

Nu har äntligen vintern kommit och lagt ett decimeter tjockt snötäcke

över vår ö, solen skiner och det är ca: 4 -5 minusgrader.

En mycket härlig och vacker vinterdag med andra ord.

 


Själv sitter jag nu här ute och njuter av mina fridagar medan Hustrun

får jobba, är inte livet orättvist så sej.

Det tror jag i alla fall min lilla Hustru tycker.

På Trettondags aftonen när undertecknad knegade fick hon i alla fall

tillbringa dagen med några av sina barnbarn när de besökte

”Husdjurs Mässan” i Kista. Barnen fick klappa en massa djur och jag tror

att åtminstone Alma växte lite, hon som fått rysningar bara av att se

Marias katt ”Felix” skymta på tio meters håll.

 


 


 


 


 


I fredags var det kalas för  Noel. Vi blev bjudna på middag med kaffe

och tårta innan vi åkte ut till landet.

 


 


Vädret i Lördags var mest mulet men några gluggar med sol kunde vi

skymta på vår promenad.

 


 


 


 


 



Igår var det dags för Hustrun att återvända hem. Det var meningen att

hon skulle åka buss men p.g.a mitt dåliga minne fick hon skjuts av

sin make då han samtidigt kunde hämta sin dator för att kunna

meddela sej till omvärlden.

När jag sedan återvände ut till paradiset var det ett kraftigt snöfall

med snörök och dålig sikt men vad kan man vänta sej en

vinterdag i Januari.


Ha de, vi hörs.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards