Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Janne - 23 januari 2014 21:47


                     GRATTIS ALMA


                    PÅ 5-ÅRSDAGEN


                        DEN 24/1


 



Av Janne - 23 januari 2014 19:42

Ja det är väl det som är min huvuduppgift nu mera. Springa små

ärenden, se till att hon tar sina mediciner och vara behjälplig

på alla områden, men det säger jag bara, att ropar hon ”FÄRDIG”

när hon är på muggen kan jag tala om att där går gränsen.


Tillståndet för min ”sköna höna” är för övrigt tillfredsställande.

Hon knaprar ”alvedon” var sjätte timma enär dunderpillren hon

fick på sjukan gör att hon känner sej lindrigt sagt konstig.

Men jag kan säga att det var roligt att se henne i detta förvirrade tillstånd.


I morgon är det fredag och kalas. Vi ska fira Alma som fyller år,

Jocke som har fyllt år och Malin som skall fylla år.

Efter detta ska jag försöka forsla min lilla Hustru ut till landet

så hon får lite miljöombyte.


Nästa vecka blir en hektisk vecka. På måndag skall lilla Hustrun

opereras, armen skall rättas till och en platta skruvas fast för att

stabilisera kardan. På onsdag ska jag själv till ”käftis”  och få

närkontakt med en ”käkkirurg”. På torsdag morgon kommer den

nya värmepumpen att bli installerad på landet och på fredag

om alla är friska och krya åker vi till Sunne för att besöka Hustruns

syster och svåger. Hoppas även att få se lite vargar vid detta besök,

vore en helt fantastisk upplevelse.


Ha de, vi hörs.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards