Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Janne - 14 januari 2014 18:39

För det första vill jag gratta min svåger Leif på hans födelsedag.

En bild på föremålet i fråga tänker jag inte lägga in, när endast 

gamla bilder finnes och på dessa ser han så förbannat ung ut

så detta skulle vara orättvist mot alla andra. 

Även han börjar ju bli till åren kommen.



Gårdagens vackra väder med solsken har man faktiskt saknat idag.

 


 



Vid en promenad ner till vår brygga kunde jag konstatera att

”Mickel Räv” hade passerat över vår tomt, dessutom har isen börjat

lägga sej i vassen intill bastubryggan och en hel hoper av

sjöfåglar befann sej utanför grannens brygga.

 


 


 


 


Skulle dessutom vara intressant att se ett facit av mitt liv och få reda på

varför jag sitter inne med en så förbannad otur jämt.

Anledningen till detta är att jag idag hade besök av ytterligare en servicetekniker

som kollade på vår luftvärmepump och kunde konstatera att densamme bara var att

kassera, ett kretskort och förmodligen en ”fyrvägsventil” har gett upp

och det skulle bli alltför dyrt att reparera.  


Ha de, vi hörs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards