Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Janne - 8 mars 2011 13:45

Ja jag hopas det. Har just varit ut på min dagliga 30 min. promenad, för att få upp flåset lite. Det kanske låter i minsta laget, men man får vara nöjd med vad som bjuds, är ju ganska snål av mej.

Men hur som helst är det ett underbart väder vi har begåvats med i dag, och jag såg att helgen ska bjuda på lika fint väder.


  

Himlen är underbart blå.

 

  

Och det börjar knoppas så smått.


Då bär det av till landet för att mata de stackars fåglarna som säkert undrat vad maten har tagit vägen. Hade laddat upp med en massa fågelmat till förra helgen, men som ni kanske hörde blev vi hemmavid. Nu är vi väl inte ensamma om att utfodra pippifåglarna där ute, men man ser att så fort vi har laddat upp till dem så hinner man knappast vända ryggen till så är de där och pickar.


Dagen för övrigt har varit ganska lugn, har tittat lite på ”Din släktsaga” på datorn. Ganska intressanta program, som jag kan rekommendera. Förhoppningsvis börjar jag jobba igen på Fredag, känns bra för då har man helgen att vila upp sej på innan man sätter igång igen.


Ha de, vi hörs.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards