Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Janne - 25 mars 2011 15:12

Det var fasen så fort veckorna går, men det gör inget bara det blir vår och sommar, sedan får det gärna bromsa upp lite. I helgen ska vi vara hemma, får nämligen besök av två små trollungar. Wilda och Alma kommer hit i morgon och ska husera här till Söndag, kul, kul, kul. Undrar vad vi ska hitta på då. Blir väl b.l.a en sväng till Barnens hus i vanlig ordning.


I dag blir det även storhandling när Hustrun kommer hem. Det gapar stora hål i kylen som måste fyllas igen. Middagen kommer att bestå av potatisgratäng, och vad det blir mera vet jag inte, det får nog bli en liten överläggning med Hustrun om det.


I går när jag gjorde middag tänkte jag ta mej en liten wirre att smutta på, det var ju snart Fredag och det är ju något som måste firas. När vi sedan lagt oss kunde jag konstatera att jag inte har några problem med spriten, det är snarare minnet som fallerar. Wiskeyflaskan stod alltjämt orörd i kylen.

Rackarns också, får göra ett nytt försök i kväll.


Ha de, vi hörs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards