Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Janne - 9 juni 2013 10:08

Förra helgen blev lite hektisk då jag inte kom ut till  ”paradiset” förren på lördag

eftermiddag på grund av arbete. Hustrun däremot hade utnyttjat det kommunala

och anlänt redan på fredagskvällen. I min iver att sedan komma iväg efter avslutat

jobb ”kompade” jag ut 1,5 tim. Förpassade mej skyndsamt hem för att packa i bilen

för att sedan ge järnet ut till landet. Mottagandet vid framkomsten blev inte så

hjärtlig som man kanske kunde ha önskat. Kvar på terrassen hemma stod nämligen

alla de blommor som Hustrun med mycket möda och omsorg inhandlat i veckan

för att sedan plantera i sina rabatter. Nåja det fanns att göra ändå och blommorna

fanns ju kvar till denna helg. När vi sedan sent om sidor skulle återvända på

söndagskvällen råkade datorn glömmas bort där den stod bredvid soffan.

Men nu är vi alltså återförenade och det kan komma några små inlägg igen.


I veckan drog min kamera sin sista suck och tycks ha lämnat in får gott.

Snytingen den fick när jag ramlade på terrassen för några veckor sedan blev

tydligen för mycket för den stackarn. Nu är en ny kamera inköpt och jag har

gjort lite tester med den. Det verkar vara en ganska bra sak med en relativt

hygglig zoom och detta är ju ingen nackdel.

Här kommer lite bevis på detta.

 


 


 


 


Inte så illa va?


Ha de, vi hörs. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards