Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Janne - 26 juni 2013 22:04

Vilket underbart varmt och skönt väder det var igår. Solen gassade från en

klarblå himmel hela dagen, och en hel del dopp blev det i det 20 gradiga havet.

Hade en lätt rodnad på mina axlar vid kvällens slut kan jag säga.

Jag var även hustrun behjälplig med att klippa häcken och busken.

De hade växt rejält under den gångna vintern och behövdes ansas ordentligt.

Hustrun fick stå där med särade ben för att hålla stegen stadig när jag stod och

vinglade högst upp för att nå överallt.

 


 


 


Hon putsade även av fönstren i båtens kajuta så nu ser den bra ut

och man kan se bra ut.

 


 


På kvällen var vi ut på en skön liten roddtur på det spegelblanka vattnet,

med på resan  var även varsitt glas rose' som vi smuttade på mellan årtagen.

 


 


 


 


Idag vid åtta tiden vaknade vi av att det började regna och redan vid kl:10 hade det

kommit 24 mm. Bestämde oss för en liten shoppingtur och begav oss till

Ikea i Uppsala. Vid hemkomsten blev det montering av två nya stolar som vi

förmodligen inte kommer att sitta i så ofta, men häftiga var de och pryder sin plats.

 


Ha de, vi hörs.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards