Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 4 november 2015

Av Janne - 4 november 2015 17:15

Redan i morse blev man på bra humör då man drog upp rullgardinen

och upptäckte den begynnande solen.

 


Det var onsdag och vår bil skulle hämtas med nymonterad dragkrok,

men först skulle jag göra en resa in till vår närmsta stad för att åter besöka

min sjukgymnast och det possitiva med detta var att hon var mycket belåten

med mina framsteg men det allra bästa var nog att det bara blir ett besök

till hos denna dam sedan får jag klara av träningen själv sa hon,

precis som jag inte gjort det tidigare.


I måndags beställde jag en reservdel till vår högtryckstvätt och igår damp den

ner i vår brevlåda, snabba puckar alltså, och i dag har densamme monterats

så tvätten kan användas när båtarna skall tas upp.


I morgon skall jag montera mina extraljus på bilen men elen låter jag en

sakkunnig koppla in så det inte blir kortslutning där också som på datorn.

Man har ju tagit lärdom av sina misstag man gjort under livets gång,

synd bara att man inte gjort det lite tidigare.


I måndags satte jag fyr på rishögen efter klippningen av Syrenhäcken och

Cypressen. Herre min je vad det rykte i början men efter en stund brann det riktigt fint.

Stod faktiskt och nynnade på ”Eldarevallsen” medan jag påtade i elden.

Som tur var spred sej elden inte för då hade man väl fått dragit i med

” Se hur hela Uppland står i lågor”.

   


Ha de, vi hörs.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards