Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 26 november 2015

Av Janne - 26 november 2015 23:04

Jag vaknade till en grå och dimmig dag men efterhand klarnade det upp

och vid 12- tiden sken solen från en klarblå himmel.

Tempen har legat på ca: 4 grader under dagen men har mot kvällen dragit sej

ner mot nollan.

I dag har det varit den stora gjutardagen i paradiset. Duschrummet har

flytspacklats och detta har gått riktigt bra, och i morgon skall det gjutas

ett fall ner till golvbrunnen, hoppas att detta funkar.

   


Efter avslutat arbete blev det ett skönt bastubad för att mjuka upp min onda rygg

och samtidigt passade jag på att ta ett dopp medans det fortfarande var någorlunda

varmt i havet. Tempen var +2 i luften och + 4 i vattnet men på bryggan var det

en ishinna som jag flera gånger höll på att halka på.

Lite fina kvällsbilder.

En molnbank har hela dagen synts över Väddölandet.

   

             


I morgon styr jag kosan mot Väsby och detta känns skönt att få vila upp mej

hos Hustrun och slippa arbetslägret några dagar.


Ha de, vi hörs.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards