Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Janne - 5 mars 2015 17:34

Ja har upptäckt att jag är nog en lyckligt lottad gammal gubbe

som kan tillbringa dagarna i paradiset fast man lever, fan vet hur

det blir efter detta jordeliv, det är nog lika bra att gardera sej.

Tyvärr har jag bara kunnat njuta av detta väder en kort stund p.g.a

inomhusarbete men man får väl hoppas att det blir flera dagar.

Havet har legat som en spegel hela dagen och småfåglarna har fört

ett hejdundrande liv, kanske att de känner på sej att det börjar bli vår.

       



I morse när jag vaknade fick jag se åtta krabater av denna sort, om

någon vet vad det är för märke på dom så får ni gärna tala om detta.

 


I dag lånade jag en ”laserpenna” av Hans så jag kunde få en rak linje

för att kapa bjälklaget.

   


I morgon får jag träffa lilla Hustrun igen, det är fredag och helgen

tillbringar vi gemensamt som vanligt. Undrar just om hon är arbetssugen.

 


Ha de, vi hörs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards