Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Janne - 6 mars 2015 12:16

Vaknade ovanligt tidigt i morse, redan halv sju och kunde inte somna om.

Det blev en spartansk frukost innan jag satte igång med dagens göromål.

Nu är samtliga bjälkar kapade förutom en där det fodras en special såg

och denna maskin får jag låna av min kompis ”Frittzi” i kväll när han

levererar min lilla Hustru till Älmsta.


Vädret i dag är knappast någon representant för paradiset grått och trist

med lite regn på morgontimmarna. Solen skall dock anlända på söndag

enligt våra meteorologer men redan i kväll kommer min egen lilla

solstråle och förgyller min annars så trista och jobbtyngda tillvaro.


Nu ska här tillagas en stärkande lunch bestående av uppvärmd potmos

samt tvenne stekta korvar, en smaskig måltid som inte går av för hackor.

Sedan blir det att städa och feja så man kanske får lite beröm till kvällen....

ja man kan ju alltid hoppas.


Ha de, vi hörs.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards