Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Janne - 5 april 2015 21:20

I veckan fick jag ett sms om att jag hade ett paket från Tele2

att hämta ut på posten. Själv hade jag inget minne av att jag gjort någon

beställning och undrade vad de nu hade i kikaren.

Själv befinner jag mej på landet och hade ingen tanke på att åka 24 mil

för något som jag inte visste vad det var.

Min yngsta dotter däremot tog sej ann problemet och hämtade ut det i torsdags

och tog det med sej hit ut.


Det visade sej att det var en 4G sticka som de tänkte lura på mej.

När min svärson Eddie kontaktade operatören visade det sej att det var en gåva från

nämnda företag och månadskostnaden skulle bli den samma, dock fick jag en

mindre surfmängd med detta kort. Ja alltid är det ju nått.


Nu har han kämpat med denna sticka i många timmar med flera telefonsamtal

till Tele2 och kan man tänka sej, det visade sej att det var fel på det nya simkortet.

Är någon förvånad, inte jag i alla fall. Detta är nu det tredje felaktiga simkortet

jag har fått under åren, två till våra telefoner och så detta till datorn.

Som tur var slumpa det sej så att jag kunde använda det gamla kortet i den nya

stickan då det var ett 4G kort.


Nu tror ni alltså att allt är frid och fröjd men så är icke fallet, har försökt i flera dagar

att ladda upp bilder från Påsken i denna blogg men det har skitit sej varje gång.

Har jag stickan i vår router går det att markera alla bilder men sedan när datorn

skall ladda upp bilderna mister den kontakten med routern

och stoppar jag stickan i datorn så går det inte att markera några bilder alls.


Känner mej nu relativt frustrerad när jag plåtat en hel del i Påsk.

Framtiden lär utvisa om det blir flera bilder på denna blogg.


Ha de, vi hörs.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards