Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Janne - 8 november 2010 19:36

Som ni kanske har läst så fick jag min Fredag ledig, och det satt ganska fint med tanke på det underbara vädret, visserligen har det varit frost på nätterna, men det har i sin tur bäddat för sol på dagarna. Kvällarna har även de varit fina och bjudit oss på en fantastisk stjärnhimmel, och jag kan säga att det är underbart när man har suttit i bastun en stund, går ut på bryggan i mörkret för att doppa sej och se alla stjärnorna på himlen, jag säger bara ”livskvalitet”.


I Lördags fick även våra kompisar prova på detta. Vi bjöd över Eva och Fredrik på kvällen och började naturligtvis med ett bastubad och dopp i det 7-gradiga havet. Friskt och skönt.

Hörde i dag att Fredde hade ont i halsen???

Riktiga ”Vikingar” får inte ont i halsen av några dopp i ”ave”.


  

I väntan på att bastun skulle bli varm.

 

  

  

Lite "mys pys".

 

  

Frukosten avklarad på Söndagsmorgonen.

 

 

Söndagen tillbringade vi med att kratta löv, jobbigt var det, men fint blev det,

vill jag ”löva”.


  

Vi räknade aldrig löven, men de var många.

 

  

  

Upptäckte den absolut sista rosen som blommade, den hade gömt sej

under en "Rhododendron".


Hemresan startade vi redan vid 16- tiden, och det var skönt att komma hem utan att behöva hoppa i bingen direkt.


Ha de, vi hörs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards