Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Janne - 3 juni 2010 10:47

Ja idag skulle jag på ett läkarbesök igen för koll av ögat, på St: Erik.

Kände mej ganska nöjd över att få en ordentlig sovmorgon, skulle inte vara där fören kl: 11,15. Som av en händelse tittade jag på kallelsen i går kväll innan jag lade mej. Och vad fann jag. Jo jag skulle vara där kl: 08, 40. Jaha där försvann den sovmorgonen, men Hustrun blev glad för att få skjuts till jobbet.


Undersökningen gick bra, och jag frågade varför jag hade råkat ut för åkomman, och om det kan bero på att man sitter i drag, men de vet inte varför det blir inflammation i ögonmuskler. De misstänker att kroppen kan vara allergisk mot sina egna celler, och det låter ju lovande. Samtidigt ser de ett samband mellan sköldkörteln och ögat. Blir det en förhöjning av något i sköldkörteln så kan det påverka ögonmuskeln.

Låter lite komplicerat, men de vet väl vad de pratar om, och har säkert rätt.

Det är i alla fall inget jag tänker ta strid om.


Nu har jag kommit hem, och ska försöka fördriva tiden med att städa lite här hemma. Det är ju även ett strålande väder, så man kanske skulle försöka bättra på den obefintliga brännan.


Ha en bra dag, vi hörs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards