Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Janne - 3 mars 2009 20:13

Ja nu står man vid spisen igen. Hustrun är ute med alfonz. Idag blir menyn smörstekta pannkakor med extra sockrad jordgubbssylt och vispgrädde. Till de serverar vi en väl kyld  hot dog. ( korv är gott i alla former). Efter middagen bänkar vi oss framför tv:n. Programmet i kväll bjuder på bygglov och MM. Sedan blir det lopplådan misstänker jag. God natt.

O.B.S Vill ni ha flera bra mattipps så kan ni följa bloggen. Där kommer vi att redovisa det senaste inom matlagnings konsten. God natt igen.

Av Janne - 3 mars 2009 12:55

Hej govänner.

Är det ingen som kan tala om för mej varför man är så trött på mornarna. Det är ju knappt att man kan rulla ur bingen, när klockan ringer. Jag har mer och mer börjat identifiera mej med min gamla mobiltelefon. Man fick ladda den oftare och oftare, när den fått några år på nacken, och till sist fick man kasta skiten. Lika är det med mej. Vi var på landet i helgen och jag slappade hela tiden. Nu har jag jobbat i två dagar och är helt slut. Man får vara glad att ingen ”tar en av daga”, bara för att man är trött. Min hustru har dessutom tvångsmatat mej med vitamintabletter hela hösten. De är avlånga och liknar de där små grönskiftande skalbaggarna man  kan se på sommaren, usch. Så här om dagen sa hon, hur är det lilla gubben, har du känt dej piggare av vitaminerna. Ja kanske sa jag. Men det ända jag har känt, det är att dom stretar med bakbenen när man försöker svälja dom. Nej sol sol sol är vad man behöver tror jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards