Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Janne - 24 maj 2009 21:31

Är nu hemma efter en härlig tripp. Dagen började med en god frukost, som det alltid är när man ligger på pensionat. Efter detta packade vi in i bilen och begav oss ner till färjan. Hade turen att komma med en tidigare färja och kunde spendera lite extra tid i Gränna. Köpte lite polkagrisar samt fikade. Åkte sedan gamla E 4-an upp mot Vadstena och vidare mot Väsby. Var hemma vid 16,30. Hämtade Affe strax efter 18. Hustrun tog en liten runda med Doggen,

medan jag var ner till Format för att köpa lite gräddfil. Var en hårsmån från att komma hem med fel fruntimmer. Hustrun hade nog inte blivit glad då. Hade just startat bilen och höll på att stoppa ner tidningen i kassen, när jag fick höra en bil tuta flera gånger. Tittade mej omkring, men såg inget. Började rulla iväg, när jag ser ett fruntimmer stå vid passagerarsidan och skrika ”förlåt”. Hon hade förmodligen tänkt kliva in i min bil. Såg sedan hur hon skyndade sej bort till en liknande bil, några platser längre bort. Tänk, det har kunnat sluta riktigt illa. Åt sedan en god middag och ska nog försöka komma i lopplådan i hyfsat tid i kväll. Ska försöka lägga ut lite bilder snart.

God natt, sov gott.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards