Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Janne - 28 juni 2009 23:19

Alla ville ju ta vara på det fina vädret och stanna kvar så länga som möjligt. Själva kom vi hem kl: 22,30. Lite för sent när man ska upp och jobba i morgon. Hann i alla fall med ett litet dopp innan vi åkte, uppfriskande och skönt 17 grader. Nu blir det en dusch och sedan i säng.

God natt och sov gott.

Av Janne - 28 juni 2009 01:03

Det har varit en underbar dag med sol och värme. Det är så roligt att stanna upp ibland och bara titta på alla barnbarn, och se hur de springer omkring och leker. Det påminner om ens egen barndom när livet var bekymmerslöst och man bara hade roligt. I dag när jag gick ner till bryggan ropade Wilda hej morfar, och när jag vände mej om hängde hon på räcket vid grillplattsen  och vinkade till mej. Det värmde långt in i själen. Och när man får ett stort leende av Ville när man möter honom, är också en lycklig stund, eller när Juni kommer och vill ha hjälp med att ta på skona. Man känner sej lyckligt lottad när man har en sådan familj.

Nu ska jag sluta att vara sentimental, Har varit och spikat i bastun hela kvällen, och det har gått ganska bra, Räknar med att vara klar med den andra långsidan imorgon, så jag kan börja med mellanväggen. Klart slut för i dag.

God natt och sov gott.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards