Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Janne - 30 mars 2010 13:01

I höstas var jag och tittade på en toalett till landet, på Coop i Rotan, när de hade utförsäljning. Det fattades lite prylar till den, två skit tunnor, en urinslang och så var det någon mekanism som reglerar luckan som var trasig, men säljaren påstod att det var bara att ringa till firman som tillverkade toan, så skulle det fixa sej. De var nämligen skyldiga att hålla toaletterna uppdaterade.


Sagt och gjort, jag slog till. Ringde sedan till firman och fick tala med en säljare där.

Han blev förbannad när han hörde att de sålt demo exet.

Va.... bli förbannad för en sån skitsak?

Han påstod att det var deras egendom, och den fick inte säljas.

Han lovade att höra av sej till mej lite senare.

Nu har det gått ett halvår och jag har inte hört ett knyst från mannen i fråga.

Dags att gå till attack.


Så i dag ringde jag och fick tala med en kvinnlig säljare. Drog hela storyn igen och sa att jag får väl känna mej lurad av Coop. Men jag måste ju ha delarna snart, för jag kan inte hålla mej längre.

Hon tyckte nog synd om mej för när hon räknat ut priset så föreslog hon att jag skulle få 50% rabatt.

Och det tackar man ju inte nej till. Så om en vecka kan man nog bli slank och fin om magen igen.


Ha de, vi hörs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards