Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Janne - 29 april 2010 10:15

Efter en bedrövlig natt, ( tittade på kl, sista gången vid 2-tiden) har jag nu kommit upp och ätit min frukost. Skulle inte ha skrivit i går att jag sovit bra hela natten. Vädret är grått och det har regnat, men det känns ganska skönt ute ca: 10 grader.

Nu ska jag plocka ihop, städa av lite, duscha och göra mej klar för hemfärd. Så i kväll får man träffa lilla Hustrun igen, ska bli riktigt trevligt, det var ju några dagar sedan sist. I kväll ska vi äta en god middag tycker jag, känner mej redan hungrig. Och i morgon blir det hämtning av Wilda som skall följa med oss ut till landet.


I morgon blir även lilla Hustrun ett år yngre, och vackrare. Det är ju så med fruntimmer att när de uppnått en viss ålder så vänder det helt plötsligt och så blir de yngre i stället. Vet inte riktigt men det är väl från det, uttrycket

” kärringen mot strömmen” kommer. Men hur som helst så ska vi fira hennes ungdom här ute. Alla döttrarna med familjer kommer ut och det blir nog ett dundrande kallas i dagarna ”en”.


Just nu tittade faktiskt solen fram, så vädret ser hoppfullt ut i även dag, men det är väl bara för att man ska få ”ågren” när man åker härifrån i dag också, kan jag tro.


Den obligatoriska morgonbilden.


  

Bra med regn så gödningen smälter ner i gräsmattan.

 

Ha de, vi hörs.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards