Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Janne - 24 augusti 2009 20:40

Nu kommer det lite bilder från helgen. Själv tycker jag att det var väldigt roligt, men det kan ju jag säga som fick en massa paket. Men jag hoppas att ni tycker detsamma ändå, fast ni blev utan.

Frittzi inleder med bordsbön...eller?


Här mumsas det för fullt.


En stark bild av två svågrar.


En stark fotograf.


Jubilaren öppnar paket.


Högläsning av en uppskattad present från döttrarna m familjer.


När man blir lite till åren måste man läsa en gång till för att fatta innehållet.


Söta Hustrun ser nöjd ut.


Det hela avrundades nere vid bastun med lite kortspel.


Ville var piggast av oss alla.


Bland presenterna var två tavlor som passar utmärkt på väggen i rummet bredvid bastun.

Denna pryl passar utmärkt i bastun.


Detta var ett axblock av alla fina presenter som jag fick. Dessutom fick jag en mängd vackra blombuketter. Senast i dag kom det en lång rackare. Trodde först det var en stege, men det visade sej vara gladiolus i buketten.

God natt, och sov gott.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards