Arbetsläger 3:51

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Janne - 7 oktober 2009 12:58

I morse var det ett riktigt höstväder med regn och blåst. Undrar om der var någon som inte märkte det. Hustrun lär nog ha märkt det i alla fall. Pratade med henne och det hade varit en lugn morgon. Allt flöt perfekt och hon var i god tid till bussen. När hon klivit ombord och skulle visa sin biljett upptäckte hon att inte handväskan var med.

Det var ju bara att lomma iväg hem och hämta den. Sedan fick hon springa som ett skållat troll till en annan hållplatts och ta en senare buss. Men det gick ju bra det med. Som man bäddar får man ligga heter det ju.

I dag efter jobbet ska jag åka till Bauhaus. Vilken gång i ordningen vet jag inte. Men nu ska jag titta efter luftgaller till bastun. Har även kollat hemsidan på ”Hasses hyr” i Hallsta, och upptäckte att de hyr ut ”mattsvetts”. Ska ringa och boka en till lördag, så jag kan fortsätta att skruva upp panelen.

Ha de, vi hörs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards