Arbetsläger 3:51

Alla inlägg under oktober 2009

Av Janne - 1 oktober 2009 11:29

Detta är första dagen med regn i dagsljus, så det har inte blivit några utomhusaktiviteter hittills i dag. Hustrun har klagat en tid på att tvättmaskinen stannar mitt i programmet, så hon måste sätta igång den igen. Hon har bett mej att titta på den, och det har jag gjort varje gång jag duschat men det hjälper ju inte. Jag är ju inte någon ”El Nisse” och kommer aldrig att bli det heller. Den började krångla efter det att vi bytt vv- beredare, säger hon så något kan ju ha hänt då. Men vad vet jag inte. Försökte att palla upp den så att den skulle stå rakt, men det hjälpte ju föga. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Börjar jag demontera den får jag säkert en massa delar över, och det tänker jag inte riskera. Får nog ringa efter en montör, eller köpa en ny. Tvättmaskin alltså.

Nu ska vi ta en kopp kaffe och sedan förpassa oss ut i friska luften. Solen börjar nämligen komma fram, och det ser riktigt trevligt ut.

Ha de, vi hörs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards